Ćwiczenia podnoszące i ujędrniające piersi

Każda kobieta marzy o tym, by mieć piękne piersi. I o ile powiększyć je łatwo (wystarczy przybrać na wadze), o tyle nadanie im przyciągającego wzrok kształtu jest zadaniem trudniejszym. Na szczęście są specjalne ćwiczenia, które można wykonywać w domu, niewymagające ani dużej ilości czasu, ani specjalistycznego sprzętu! Myślę, że przy regularnym treningu mięśni klatki piersiowej, zadowalające efekty większość pań zauważy już po trzech, czy czterech (zależnie od diety i naturalnych predyspozycji) miesiącach.

Pracowałem jednak z kobietami używającymi różnych preparatów wspomagających, więc mogę polecić firmę Frashe, której produkty znacząco przyśpieszały pojawienie się pożądanej poprawy. Godnym uwagi jest fakt, iż krem ujędrniający tej firmy składa się wyłącznie z naturalnych wyciągów roślinnych. Stosując go zgodnie z zaleceniami, macie szansę raz na zawsze uporać się z problemem nieestetycznych piersi, wzbudzać zazdrość koleżanek, a przede wszystkim czuć się wspaniale we własnym ciele. Przejdźmy teraz do ćwiczeń:

Pompki

Nie mniej, nie więcej- klasyczne, proste i niedoceniane ćwiczenie, pozwalające rozwinąć proporcjonalnie mięśnie klatki piersiowej, które, jak wiadomo, podtrzymują biust. Większość kobiet nie jest w stanie wykonać poprawnej wersji tego ćwiczenia, więc zaleca się im wersję „damską”, czyli w podparciu o kolanach. Kładziemy się na ziemi tak, by dłonie i kolana opierały się wygodnie o podłogę (najlepiej będzie na miękkim dywanie). Dłonie rozstawiamy na szerokość barków, powoli schodzimy tułowiem niżej, tak, by nos dotknął podłoża. Potem wyprostowujemy się, powtarzamy ruch, aż czujemy, że bolą nas mięśnie. Każda kobieta ma inny zakres siły, więc jednej wystarczy 5 pompek, inna poczuje coś dopiero po 50, więc tu musisz słuchać swojego ciała. Wykonaj 3 serie (odpoczywaj między nimi po dwie minuty), przejdź do następnego ćwiczenia. Przeczytaj też: Jaki krem na zmarszczki po 60?

Wyciskanie butelek z wodą leżąc

Połóż się plecami na podłodze bądź łóżku, w dłonie chwyć dwie butelki pełne wody. Ręce trochę szerzej niż barki. Opuść butelki do piersi, po czym dynamicznie „wyciśnij” je w górę. Powtórz taki ruch 30-40 razy. Tu również wystarczą 3 serie. Przejdź do kolejnej pozycji.

Rozpiętki z butelkami

Ćwiczenie podobne do tego powyżej, jednak ruch nie polega na opuszczaniu rąk, a wyciąganiu ich na boki. Podnosisz butelki do góry. Ręce uginasz lekko w łokciu, rozciągając się tak, by ciało tworzyło krzyż. Kiedy „ciężarki” znajdą się niemal przy samym podłożu, powoli przenosisz niemalże wyprostowane ręce do pozycji wyjściowej, czyli do stykania się dwóch butelek nad twoją głową. Polecam artykuł: http://akupresura-zmarszczki.pl/jak-przygotowac-skore-pod-dobry-krem-przeciwzmarszczkowy-pod-oczy/

Jeśli nie wiesz, jak wyglądają poszczególne ćwiczenia, użyj wyszukiwarki internetowej. Wykonuj podany przeze mnie zestaw co drugi dzień (jeśli czujesz zakwasy, konieczna będzie dłuższa przerwa, by mięśnie miały czas na regenerację), staraj się zdrowo odżywiać (dużo warzyw, zawierających witaminy i błonnik to podstawa), zainwestuj w krem, jeśli jesteś zmotywowana i zawzięta, a gwarantuję, że życie zmieni się na lepsze.